Status Halal

Ramai yg skeptikal dengan produk USA. Malah ada yg menjatuhkan hukum haram secara umum kepada semua produk yg datang dari USA. Tapi sedar ataupun tidak, banyak produk yg datang dari luar negara, kadang2 pon masih tidak sahih lagi status kehalalan produk tu walaupun produk tu produk yg dah established.

Dulu ramai jugak yg komplen dan tanya status halal Shaklee ni kepada saya. Tidak kurang yg terus mengkondem pilihan saya menggunakan Shaklee sebagai makanan tambahan kami sekeluarga. Orang2 begini tak perlu la saya sembang banyak. Sebab bila mind settingnya dah begitu maka jadi lah dia begitu. Allah kan bertindak mengikut sangkaan hambaNYA. =)

Jadi, kat sini saya sertakan sijil halal yg diterima oleh Shaklee. Dan sememangnya sijil halal tersebut JAKIM dah iktiraf. So takyah nak risau2 la ye kengkawan semua. Enjoy!!





Dah halal, apa tunggu lagi?


PM/Call/SMS/WhatsApp 0163314797 untuk tahu semua pasal Shaklee. =)

Regards,
Marina, Ibu Zidane. =)

No comments:

Post a Comment