Sunday, 2 November 2014

Tahniah Pahang : Juara Piala Malaysia 2014!

Assalamualaikum semua!



Waaaaahhhh. Peminat bola sepak negara mesti tengah teruja. Lebih2 lagi rakyat negeri Pahang. Mana tidaknya, Piala Malaysia 2014 berjaya dikekalkan. Tahniah. Tahniah.
Semalam takde la saya tengok sangat pon bola ni. Sebab tv berpasir. Haha. TV1 x clear. So layan2 gitu je. Bila penalti mat yo xmasuk pon saya xnampak sape dia yg penalti x masuk ni. Haha.

Rupa2nya mat yo.

Arini kemain banyak gambo mat yo dimanipulasi. Kesianla mat yo ni. Abis kesah isteri dia dgn pakcik guard, penalti xmasuk plak. Huhu.

Ape pon kan, walau ada yg komen kalau ramai yg pegi masjid sebagaimana ramainya org berebut2 nak beli tiket final ni, saya nak gak puji kedua2 pasukan yg main dengan semangat kesukanan. Yg penting tak gado2. Johor pon power. Cuma takde rezeki kan. Kalau semua nak menang sape yg nak kalah? 

Jom layan gamba2 piala malaysia nak? Yg kelako pon hado. Untuk hiburan semata. Hehe.












Jangan marah naaaaa. Hehe. 

Tahniah ye Pahang! Selamat bercuti esok. Yg amik SPM atau yg terlibat dengan SPM jangan pandai2 cuti pulak. Kang xpasal je. Hehe.

Nak suplemen kuat untuk jadi juara macam Pahang boleh roger saya. Apa lagi kalau bukan Shaklee. Hehe.


Regards,
Marina, Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independent Diatributor with 1st Class Consultation for sure!

No comments:

Post a Comment