Sunday, 9 November 2014

Shaklee & Atlet

Assalamualaikum semua!

Bersiaran sekali lagi sebelum kita masuk tido. Hehe. Alhamdulillah. Dah selamat sampai rumah. Tak jauh sebenarnya stesen midvalley ke sg buloh. Dalam setengah jam je perjalanan.

Anyways, nak menutup tirai malam ni, saya nak sembang pasal atlet luar negara yg gunakan Shaklee. Atlet bertaraf olimpik ok. Bukan calang2 orang.

  • Gary Hall Jr : Ada 30 pingat emas dan memegang 31 rekod dunia. 
  • Tiger Wood : Pemain golf berkelas dunia. Semua orang kenal kan?
  • Carly Piper : Pemenang pingat emas termuda pada tahun 2004.
  • Laura Diaz : Antara 10 pemain golf terbaik.
  • Billy Demong : Pemenang pingat emas olimpik musim sejuk.
  • Carla Overback : Ada 99 piala dunia dan 96 emas olimpik.
  • Michelle Simpson : Peluncur ais USA.
  • Craig Blanchette : Pemegang 21 rekod dunia, Juara kerusi roda dunia 11 kali,  pemenang pingat emas dunia 26 kali. Yes. You heard me. Kerusi roda maksudnya atlet paralimpik. Tak sempurna macam kita.
  • Kent Bostick : Pada tahun 2006 dia bersaing untuk sukan berbasikal dunia pada usia 52 tahun, pemegang 2 rekod dunia dan 13 kali juara.Umur 52 tahun masih aktif bersukan. Cuba bandingkan diri kita dengan dia. Umur 30 pon dah semput kan? Huhu.
  • Dean Karnazes : Atlet ultra marathon man.
  • Nia Abdallah : Pemenang pingat perak dalam acara taekwondo di Olimpik 2004.
  • Bethany Hart : Atlet Bobsleeding & hammer throw.
  • Carl Rundell : Pelari marathon.
  • Ashley Wagner : USA Figure Skater.
  • Jeff Boltinghouse : Racecar Driver/Nascar Goodie Series.

Ala. Banyak lagi senarai kalau nak tulis. Huhu. Takut boring nak baca. Hehe.

Dan kalau nak tau, sebanyak 54 pemenang pingat emas, 20 pemenang pingat perak &  8 pemenang pingat gangsa, kesemuanya atlet yg menggunakan Shaklee.

Ape pon. Nak cerita la kan. Kalau atlet Olimpik pon guna Shaklee, memang confirm ada 'sesuatu' pada Shaklee. Haha. Nak lagi mudah faham, maksudnya Shaklee selamat.

Ok, tu dia cerita pasal atlet & Shaklee. 

Esok kita jumpe lagi ok!

Regards,
Marina, Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independent Distributor with 1st Class Consultation for sure!!

No comments:

Post a Comment