Saturday, 8 November 2014

Ostematrix : Bantu rawat cramp, sembelit & sakit pinggang

Assalamualaikum semua dan selamat malam!

Lately asyik sembelit. Mungkin dek kerana pengambilan ubat tambah darah klinik. Sakit pinggang dah tentu. Membawak perut yg makin memberat. Huhu. Berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul kan? Tapi itu lah lumrah ibu hamil. Lagi2 dah kat akhir pregnancy ni. Kena la sabo sket. Sebenarnya tak sabo nak cuti panjang. Haha.

So apa cara yg saya sendiri ambil utk rawat sembelit & sakit pinggang?



Saya cuba ostematrix. Ye. Betul. Ambik sebelum tido. Insya Allah malam tido lena. Lepas tu bangun pagi takde lenguh2 dah. Ringanla sket badan.

Yg ni bukan saya je yg cakap. Ramai lg yg mengaku sama. Maksudnya memang rasi la untuk ramai org jugak. Nak tengok testimoni? Meh saya belanja sket. Hari ni tak nak cakap banyak. Biar gambar yg berbicara. Hehe. 







So kalau nak cuba roger la saya ok!

Boleh PM/Call/SMS/WhatsApp 016.331.4797 ok!


Regards,
Marina, Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independent Distributor with 1st Class Consultation for sure!!

3 comments: