Saturday, 15 November 2014

Cara saya atasi bengkak kaki semasa hamil dengan Shaklee

Assalamualaikum semua!

Jumpe lagi malam ni. Entri kedua ni sime but sweet gitu. Haha.

Sebelum ni kan saya dah cerita pasal bengkak kaki saya hari ni kan. So skang saya nak cerita pulak macam mana Shaklee boleh bantu untuk kurangkan masalah ni.

Entri sebelum ni saya ada inform yg kalau nak elakkan masalah bengkak kaki masa hamil ni kita digalakkan minum air yg cukup kan? Kalau tak perasan boleh cek Bengkak kaki ketika hamil : Bahaya ke?

Minum air yg terlalu banyak pon tak bagus untuk buah pinggang sebab kita tak nak la paksa buah pinggang kerja overtime. So macam mana solutionnya?

Mudah sangat. Kita minum air secukupnya. Macam mana nak tau kuantiti air yg kita perlukan?


Kemudian, nak lagi best, kita tambah dengan Performance Drink Shaklee. Haaaaa.



Takdela buah pinggang kita bekerja keras sampai kena overtime nak proses air yg kita minum berlebihan tu.

Macam mana performance drink ni membantu?

Dalam performance drink ni ada rumusan eksklusif OptiCarb yg dah dipatenkan yg mana akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda dan memberikan tenaga dan memelihara pengaliran bendalir dalam badan kita. Kalau kita compare dengan minuman sukan lain yg ok coz lagi banyak gula, performance drink ni ada lebih 67% otot glikogen atau sumber tenaga dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera. 

Antara lain, performance drink ni :
  • Meningkatkan daya ketahanan badan. 
  • Membekalkan tenaga & daya ketahanan fizikal. 
  • Mencegah penyahhidratan. 
  • Mengekalkan paras gula.

Sesuai sangatla untuk pastikan bendalir cukup dalam badan kita tanpa perlu minum banyak dan membebankan buah pinggang.

So untuk ibu2 yg ada masalah bengkak kaki masa hamil ni, saya ajak dan seru semua untuk minum performance drink ni. Insya Allah kekal bertenaga!

Nak cuba? Boleh tanya saya!

PM/Call/SMS/WhatsApp 016.331.4797 ok!

Regards,
Marina, Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independent Distributor with 1st Class Consultation for sure!

No comments:

Post a Comment