Thursday, 23 October 2014

Zidane dah sihat!

Assalamualaikum semua.

Bersiaran dari luar ni. So tak nak cakap banyak. Hehe. Alhamdulillah Zidane dah sihat. Setelah sehari bersilat menjaga dia demam. Tido semalam kul 3 pagi. Tido pon asyik nak berpeluk je. Huhu.

Arini nampak ok dah. Mujur tak melarat. Kalau tak jenuh gak nak tunggu nutriferon. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.

Tadi pon kemain berselera makan cheesecake ayah dia bawak. Kalau x semalam makan pon tak nak. Minum & menyusu je.

Yg kelakonya bila tunjuk kain yg saya guna untuk basahkan badan dia, menangis2 dia tak nak. Tau plak tu bila kita sebut kain. Bila pujuk cakap Zidane dedor lagi menangis anak bertuah tu. Haha.

So bersempena dengan Zidane dah beransur sihat, maka malam ni kami makan luar. Hehe.
Meh tengok gamba Zidane beraksi malam ni. Since cuaca sejuk2 baru lepas hujan maka Zidane kena paksa pakai benda alah ni. Takut dedor balik. Hehe.



Esok nak bawak Zidane pegi main2 kat satu tempat. Haa. Nak tau mana tunggu entri esok ok!! 

Nak beli suplemen Shaklee roger naa. 

Regards, 
Marina, Ibu Zidane 
Your Trusted Shaklee Independent Distributor with 1st Class Consultation for sure! 

No comments:

Post a Comment