Saturday, 18 October 2014

Sustained Release Vita C : Terbaik!



Assalamualaikum korang!

Benda baik harus dikongsi. Sebab tu la update cepat2 entri ni. Takut kalau hari ni berlalu pergi. Promo ni dah takde lagi. Haha. Dah macam pantun.

RM0.00 Shaklee:GREAT NEWS! In conjunction with our Ribbon Cutting Ceremony,we hv "A One Day Special Promo" for S/R Vita C Plus, buy 6 free 1.

Tu dia pengumuman Shaklee arini. Bersempena dengan upacara potong riben kat HQ Shaklee.

Dek kerana promo ni promo arini je, saya risau ada yg terlambat tau. So update cepat2. Hehe. Sustained release vita C Shaklee ni memang fenomena. Boleh consume, boleh buat masker jugak. Yg paling best tahan 6 bulan. Harga bawah RM100 tapi tahan 6 bulan. Memang berbaloi kan!!



So kalau nak boleh roger saya k. Promo sampai 11.59 malam ni je. Lepas tu jangan mimpi ok! Hehe. 

PM/CALL/SMS/WHATSAPP 016.331.4797.


Regards,
Marina, Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independant Distributor with 1st Class Consultation for sure!!

No comments:

Post a Comment