Tuesday, 28 October 2014

Pre natal massage gaya Shaklee

Assalamualaikum korang!

Tadi dah hapdet pasal keperluan pre natal massage kan. Boleh ke tidak ibu hamil mengurut. Siapa yg tak boleh. Semua tu dah saya kupas dalam entri sebelum ni.
So skang mak buyung nak kongsi pre natal massage gaya Shaklee. Haha. Massage tanpa jari gitu. Macam gempak je kan kan. Ye la. Ni istilah saya la. Saje suke guna istilah lain daripada yg lain. Hehe.

Ada 2 produk yg saya suka sangat sebab boleh bagi kelegaan pada tulang belulang, sendi mendi dah urat saraf saya. Hehe.


Ostematrix Shaklee. Haa. Ni yg nombor 1. Ibu hamil memang perlukan kalsium kan. Kalsium ni bukan dari susu semata. Badam pon ada. Brokoli pon ada. So jangan limitkan pada susu aje. Dan kalsium dalam Ostematrix ni paling seimbang isinya dalam memastikan kadar penyerapannya sampai 99%. Ostematrix bukan sekadar kalsium sebab dalam tu ada magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, maganes dengan boron yg perlu diambil bersama2 untuk penyerapan oleh tubuh dan untuk elakkan mendapan sesetengah mineral. Ostemarix jugak membantu melegakan kekejangan dan kebas2 badan. Sebab tu kalau kita ambik waktu malam sebelum tido tu kan, esok pagi kalau bangun insya Allah bertenaga. Takde rasa lenguh2 dah. Betul. Dengan izin Allah jugak. Hehe.

Ingat kan saya pernah cakap urutan membantu mengurangkan sakit2 badan, sendi dengan melegakan badan kita? Urutan jugak mengurangkan stress kan? So kalau ambik ostematrix, kita akan dapat tido yg nyenyak dan takkan stress sbb ostematrix ni ibarat penenang saraf.

Sebab tu la saya cakap ostematrix ni salah satu produk pre natal massage gaya Shaklee. Hehe.



Produk kedua pulak adalah B Complex. Kenapa B Complex?

Sebab B Complex membantu melawan tekanan dan memastikan kesihatan saraf. Dan betul, B Complex ni pil anti stress Shaklee. So kalau kita dapat atasi stress dengan urutan, maka sama la jugak kalau kita ambil B Complex. Sebab B Complex pon memberi sensasi ketenangan pada kita. Hehe.

Tu dia. Pre natal massage gaya Shaklee. Tambah dengan urutan sebenar, memang superb la. Tetiba rasa lenguh2 badan ni haa. Pinggang pon dah rasa lenguh2. Haha.

So kalau nak cuba pre natal massage gaya Shaklee ni, lagi2 kalau yg jenis geli kalau badan kena urut, cuba la pre natal massage gaya Shaklee ni. Hehe.

Pape roger mak buyung ok!


Regards,
Marina, Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independant Distributor with 1st Class Consultation for sure!!

No comments:

Post a Comment