Wednesday, 22 October 2014

Nutriferon : Ubat demam mujarab



Assalamualaikum semua!!

Hari yg hectic. Zidane dedor sepanjang hari. Keje nak berkepit manjang. Kesian anak ibu. Masa demam ni la nak bermanja pon
.
Ni pon dah sampai Ipoh. Lupa plak nak bawak bekal nutriferon. Patutnya bawak la bekal just in case kalau sesape demam kan. :)

My bad my bad.

Bagus ke nutriferon ni?

Haa. Ni mak buyung nak cite. Setelah 40 tahun kajian dan semakan, barulah satu2nya interferon semulajadi di dunia. Nutriferon la tu. Bukan hasilkan setahun dua je nutriferon ni. Amik masa tu. Nutriferon ni jugak formula eksklusif dan dipaten oleh Shaklee. Maknanya jangan harap nak dapat nutriferon ni kat kedai2 atau farmasi. Shaklee je ada.

Kalau demam, nutriferon ni bagus sebab dapat mengukuhkan sistem imun kita dalam masa 3 hari je. Dengan izin Allah jugak. Sebab tu kalau Zidane demam, saya akan bagi 1 sachet kat Zidane. Insya Allah esoknya baik la. Atau at least suhunya turun.

Anak demam masa dah sarat ni memang menduga sungguh. Sabo aje la. Huhu.

Oh. Lagi satu kan. Kalau nak tau, dalam nutriferon ni ada biji labu. Tahukah korang labu tu makanan kegemaran Rasulullah? Heee. Sape kata takde makanan sunnah dalam Shaklee?

Antara manfaat lain nutriferon ni:
  • Melawan kanser & tumor
  • Melindungi dari influenza
  • Meringankan stress & kelesuan
  • Melambatkan penuaan
  • Mengurangkan infeksi oleh pesakit2 Hepatitis B & C
  • Mengurangkan simptom menopaus
  • Mengurangkan simptom PMS
Nak belanja testimoni sket. Hehe. 



So kalau nak cuba nutriferon boleh roger mak buyung ok!

PM/CALL/SMS/WHATSAPP 016.3314797 ok!

Harapnya demam Zidane surut esok. Nak kena bersilat jelum kepala dengan badan dia dengan kain basah ni. So jumpe esok untuk entri seterusnya ok!


Regards,
Marina, Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independent Distributor with 1st Class Consultation for sure!

No comments:

Post a Comment