Saturday, 11 October 2014

IIUM 30th Convocation

Assalamualaikum semua &  selamat petang!!!

Tertengok banyak plak gambo Menteri Belia &  Sukan dok berucap kat Majlis Konvokesyen UIA yg ke 30.

Teringat plak zaman konvo dulu. How fast time flies. Masa dulu mak buyung punye konvokesyen ke 25. So maksudnya dah 5 tahun. Ye ke 5 tahun? Sebab masa konvo dulu tahun 2009. Betulla dah 5 tahun. Haha. Tu dia budak law. Math mmg gitu. Tapi kira faraidh insya Allah boleh. Kih kih.

Bersempena konvokesyen ke 30 UIA, nak kongsi gambo masa konvo dulu. Hehe.


Dengan roommates. 


Nampak x tugu beso tu? Dengar cite dah takde sebab dah ganti dengan monumen keris. Mujur sempat ambik gambo dulu. Baru la budak UIA. 


Dulu amik LLBS dengan MCL sekali. Penat jangan cakapla. Tapi Alhamdulillah. Selamat semuanya. 

Tu dia sedikit sebanyak kenangan kat UIA. Bila ingat balik memang best. Dan zaman belajar la zaman paling perlu dimanfaatkan sebaik mungkin. Sebab lepas tu dah kerja, dah kahwin, dah ada anak, zaman belajar masa bujang memang terbaikla kiranya. 

Ni bukan menyesal ye. Hehe. Saje mengimbau kenangan. 

Tu dia. Cukupla kan. 

Kepada semua junior. Selamat berkonvokesyen. Selamat menempuh dunia pekerjaan. Selamat selamat selamat! 

Kalau nak beli vitamin Shaklee roger mak buyung naa. PM/SMS/Whatsapp/Call 016.331.4797 ok! 


Regards, 
Marina, ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independant Distributor with 1st Class Consultation for sure! 

10 comments:

  1. betul tu..kenangan masa belajar la paling best..kenangan bersama kawan-kawan memang tak boleh dilupakan..rindu ex batch banjir uum..

    Ibu Riana Onlineshop

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Masa belajar la paling best. Pikir belajar je. Takde pikir benda lain. Hehe.

      Delete
  2. skrg kn musim2 konvo...Rindu time blaja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la. Tengok berita baru tau musim konvo skang ni. Hehe. Kalau tak, memang tak tau pon. =)

      Delete
  3. tapi walau dah 5 tahun berlalu kenapa wajah masih sama? ��
    masih lagi macam student?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala, mommy ni. Saje je buat blushing. Haha. Makan suplemen, hati senang, jadi la awet muda. Mommy pon apa kurangnya. =)

      Delete
  4. akak stdnt law? sy syariah law ukm n DPLI ukm.. :)
    rindu masa bz belajar 7 hari sminggu.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah. Amik law. 4 tahun sivil 1 tahun Syariah. Lama betul belajar. =P

      Delete
  5. Bila kenang balik Zaman-zaman belajar dulu memang best. Rasa macam nak belajar semula. hehe. Tapi sekarang pun kita ada kelaskan?
    Jom jalan-jalan blog saya : http://annahealthnbeutyhouse.blogspot.com/

    ReplyDelete