Wednesday, 3 September 2014

Meal Shakes : Bukan hanya untuk kanak-kanak

Assalamualaikum semua. =)

Aritu ada cerita pasal promo Shaklee bulan 9 ni kan? Siap kombo lagi. Sape2 yg terlupa atau nak recap balik apa promo bulan ni boleh la refer promo September 2014 ni haa.

Dan untuk kemudahan semua, ini gambar untuk promo bulan ni. 


Percaya atau tidak? Hehe. 1st time ni sejak bershaklee. Shaklee bagi promo kombo gini. Memang berbaloi2. 

So kelmarin dah cerita pasal Collagen Powder Shaklee kan. So arini nak teruskan meraban pasal promo Mealshakes pulaks. Hehe.

Kenapa mealshakes ni bagus? Let the picture do the talking lagi. Haha. Satgi saya elaborate panjang ok!!





Ada banyak sebab kenapa mealshakes ni bagus. Antaranya macam apa yg dah diterangkan dalam gambar di atas ni. 

Antara lain, kelebihan mealshakes ni adalah:
  • Rasa vanilla yg menjadi kegemaran kanak2
  • Sesuai untuk kanak2 berumur 1 tahun ke atas
  • Sesuai untuk seisi keluarga
  • Rendah lemak tapi kaya dengan 19 vitamin utama, protein, fiber & mineral serta kalsium yg penting untuk tumbesaran kanak2
  • Memberikan tenaga dan menguatkan sistem imun kanak2
  • Memberikan kecergasan & meningkatkan kesihatan
  • Mengurangkan ekzema kepada kanak2 & juga orang dewasa
  • Meningkatkan selera makan anak
  • Pilihan terbaik untuk mereka yg tak gemarkan suplemen berbentuk tablet
  • Menangani masalah sembelit pada kanak2
  • Bagus untuk kanak2 yg obesiti

Anyways, mealshakes ni bukan untuk kanak2 aje. Orang dewasa pon boleh makan jugak. No worries. Untuk yg nak tambah berat badan atau yg memang takleh makan multivitamin dalam bentuk tablet, maka mealshakes la saranannya.

Dan. Lagi satu, untuk kanak2, bukan la kita bagi makan banyak pon. Real food tetap terbaik. Kalau ikutkan untuk kanak2 boleh amik SETENGAH SUDU TEH sahaja setiap kali minum. Bukan la bagi mealshakes je sebagai pengganti makanan,

Mealshakes BUKAN meal replacement atau pengganti makanan. Mealshakes memang tak sesuai kalau mak2 atau ibu2 ni jenis pemalas memasak. Anak2 perlukan makanan seimbang. Makanan seimbang kat sini adalah real foods. Dan suplemen macam mealshakes ni hanyala sebagai pelengkap. Ye lah, walau kita bagi real foods sekali pon pada anak2, kadang2 proses pembikinan makanan tu sendiri menyebabkan zat dan nutrisi daripada makanan tu hilang.

Contohnya: Celur atau masak sayur lama2 sampai layu. Takde la khasiatnya di situ. 

Kat sini la mealshakes menjalankan tugas. Memenuhkan ruang2 kosong dan mengisi keperluan nutrisi dalam badan kita dan anak2 kita. 

So jangan salah faham ok!! Makan apa sekali pon dengan cara berlebihan akan mendatangkan mudarat. Ingat tu!!

Siapa yg perlukan mealshakes ni? Kalau korang atau ada ahli keluarga korang dalam kategori di bawah ni, sila angkat telefon dan order sekarang!! Rebutlah promo ni beramai2!





Nak belanja korang testimoni la. Hehe.















Tu dia testimoni daripada pengguna mealshakes. 

Bulan ni promo beli 3 free 1. Memang berbaloi. Sebab 1 mealshakes bukan mahal sangat pon. Tak sampai RM100 pon.

Untuk anak2, apa saja boleh kan?





So apa tunggu lagi?

PM/SMS/WhatsApp 016.331.4797 ok!!


Regards,

Marina, Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independant Distributor =)


No comments:

Post a Comment