Wednesday, 13 August 2014

Selamat hari lahir anakku Muslim Wajdi Zidane

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.

Muslim Wajdi Zidane berusia 2 tahun pada jam 3.26 petang ni. 


Selamat hari lahir Muslim Wajdi Zidane Bin Mohd Norhafiz. Semoga menjadi anak yg soleh, saham ibu dan ayah di akhirat, pelindung kami dan adik2nya dari api neraka. 

Doa kami mengiringi setiap langkah & nafas Zidane sentiasa.

Walau macam mana marah & geram sekalipun saya pada dia, Zidane masih "nak ibu" sepanjang masa.

Thank you Allah for the wonderful first 2 years. Zidane, no matter how many birthdays come & go, u'll always be my little boy. 

Nways, Zidane la inspirasi saya dok meniaga Shaklee sampai la blog ibuzidane.blogspot.com ni dikaryakan. Eceh. Karya epik sangat. Ada jugak yg pernah cakap ibu zidane je ke? Adik2 dia camna? Well, let me make it clear. 

Zidane adalah nama semua anak2 kami. Ibarat surname la kiranya. Maka takde isu la kat situ. Adik zidane pon masih zidane. Cuma maybe lepas ni akan ada panggilan lain la.

Dulu masa kami bagi nama Muslim Wajdi Zidane ramai yg cakap nama sampai 3 ni ibarat trend. Tu pon saya nak clearkan kat sini. Bukan trend yg jadi ikutan. Kami suka maksud nama tu. Asalkan ada nama yg baik kan dah cukup bagus? IC sampai 2, jenuh nak tulis nama, itu semua masalah yg kita dok tengok. Anak2 nanti lama2 biasala dengan nama diorang. Takkan jadi isu anak lenguh tangan nak tulis nama. Takkan jadi isu nanti kotak tak cukup nak tulis nama. Kita je yg besarkan cerita. Kan?

Okla, nak belanja gamba zidane dari kecik sampai la skang ni. Hehe. Enjoy korang!!


I love u Muslim Wajdi Zidane!!

Mmuah! Mmuah! Mmuah!!


Regards,
Marina, Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independant Distributor =)






No comments:

Post a Comment