Monday, 7 July 2014

Vivix memang da boomm!!



Ok, tajuk memang gempak kan? Haha.

Ramai sedia maklum yg vivix ni memang anti aging tonic. Namum bukanla bermaksud vivix ni untuk org nak awet muda je. Hakikatnya banyak kebaikan vivix ni yg kita tak tau. Ingatkan untuk awet muda je kan. Tu la, meh kita gali lagi kegunaan vivix ni.

Kalau nak tahu, vivix melindungi dan memperbaiki sellular dna. Bila sebut je sellular tu, maka kena faham, vivix ni makanan sel. Sebab vivix membantu melindungi dan repair sel kita. Setiap hari setiap sel dalam tubuh kita ni rosak. Banyakla puncanya yg menyumbang kepada kerosakan sel ni. Bila serangan ke atas sel ni berlaku, pengkalan data genetik akan menghasilkan satu kesilapan yg akan mengganggu fungsi sel yg asal. Macam kena jangkitan kuman la. Bila dah kena jangkitan kuman kat telinga misalnya, maka pendengaran kita akan terganggu. Itu analogi lah. Umpamanya begitu.

Vivix ni jugak memberi impak positif kepada pengawalan genetik. Vivix ni membantu mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yg menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular. 

Vivix menggalakkan pembentukan baru mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel. Mitochondria ni adalah penjana tenaga dalam sel yg menghasilkan tenaga yg kita perluka. Bila kecekapa mitochondria menurun, maka fungsi sel pon akan turut menurun. Bila kita ambil vivix, maka pembentukan baru mitochodria akan terhasil, maka, lebih bertenagalah kita!!

VIvix melambatkan pembentukan protein AGE (Advenced Glycation End Products). Penimbunan berlebihan AGE ni boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yg akan mengganggu keutuhan sel. Disebabkan dalam vivix ada 10 kali lebih kuat resveratrol, maka pembentukan protein AGE ni dapat dilambatkan. Resveratrol dalam vivix ni dari anggur muscadine atau anggur liar yg ada 20 kromosom. Dek kerana kromosom tambahan ni la ianya mempunyai lebih banyak faedah kesihatan kalau nak dibandingkan dengan anggur biasa. Fungsi imun yg lebih tinggi dan sifat antioksidan pon lebih kukuh jugak.

Dalam masa yg sama jugak, vivix membantu menjaga kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, memberikan perlindungan antioksidan dan memberikan peningkatan tenaga pada tahap sellular.

Sebab tu la ramai yg anggap vivix ni tonik ajaib. Sebab bukan je untuk kecantikan tapi untuk kesihatan jugak. Mujur la ibu zidane ni pregnant. Kalau tak dah makan jugak. Vivix ni takleh dimakan oleh ibu mengandung sebab vivix ni mengubah hormon dan sel. Ibu mengandung perlukan certain hormon berlebihan dan certain hormon tu kurang. So ibu hamil lepas bersalin baru amik ok!!

Nak cuba? Beli 2 vivix dapat keahlian percuma tau!! Boleh dapat bonus terus bulan depan.

PM/Call/SMS/WhatsApp 016.331.4797 ok!!


Regards,
Marina, Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independant Distributor =)




No comments:

Post a Comment