Monday, 28 July 2014

Selamat Hari Raya!




Di kesempatan ni, saya nak ambil kesempatan untuk mengucapka Selamat Hari Raya kepada semua pembaca blog ni.

Tanpa korang, tidak meriahla blog saya. Dan tanpa pembaca semua, semangat nak menaip dan berkongsi apa yg ada tu dah tentu takde. Eceh.

Apa pon, terimalah gambar kami sekeluarga. Gambar sama. Edit aje. I guess we need more photoshoot later on. Tunggu adik Zidane keluar dulu hujung tahun ni Insya Allah. 

Terimalah gambar kami ni. Haha. Macam nak tuju lagu je. =P


Anyway gambar ni diedit untuk kegunaan kedai suami. Tapi apa ada hal. Orangnya sama. Kih kih.

Dalam kita bergembira tu ingat jugak rakan2 di Palestin dan Syria sama. Kami raya biasa2 aje. Takde yg terlebih tahun ni. =)


Regards, 

Marina Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independant Distributor =)

No comments:

Post a Comment