Monday, 21 July 2014

Raya gaya Shaklee!!




Bersempena dengan lebaran yg bakal menjelang ni, mesti ramai yg sibuk buat persiapan kan? Dalam sibuk2 tu, apa kata kita selitkan sekali persiapan hari raya dengan suplemen yg diperlukan.

Ramai yg nak kulit cantik sebelum raya ni. Sempat ke? Dah tentu sempat. Yg penting kena la bertanya produk apa yg sesuai dengan kita. Bukan sekadar hentam kromo je. Kat sini ada 2 jenis set yg insya Allah memberikan kesan berseri2 kepada si pengguna. Betul. Tak tipu. Tipu pon bukan dapat apa. Hehe.

Set Kulit Cantik



Memang betul hangat di pasaran ni. Gabungan Vitamin E dan Vitamin C memang betul mantoppp!! 



Set Jerawat



Untuk yg ada masalah jerawat pulak, boleh la cuba set jerawat Shaklee ni. Selalu yg ada masalah muka berjerawat ni ada masalah hormon. Sebab tu la ambil GLA Shaklee untuk stabilkan hormon kembali. Dalam masa yg sama, hormon kembali seimbang, jerawat pon kurang. Vitamin E pulak memang terkenal dengan antioksidan yg tinggi. Boleh awet muda gitu. Hehe.



Memandangkan sebulan berpuasa, mesti ada yg nak melunaskan misi membalas dendam. Mana taknya, sebulan puasa menahan diri dari makan benda2 sedap. Maka bila tiba hari raya, diet kita pon entah ke mana. Badan yg dah slim melim dek kerana puasa mengembang semula. Mimpi ngeri kan?

Sebelum kita tengok apa yg boleh diambil, apa kata kita tengok sikit jumlah kalori dalam makanan yg dihidangkan ketika hari raya. Hehe.


Takut ke tidak? Kalau yg betul2 jaga pengambilan makanan dan kira kalori, benda ni memang menakutkan. Hehe.

Sebab tu kita buat persiapan bukan sekadar luaran. Baru la misi cantik dalam dan luaran dengan Shaklee terlaksana kan?? Boleh la makan sedap & tak perlu risau pasal terlebih makan.


Set Detoks


Set detoks Shaklee pulak terdiri daripada Lecithin & Herblax. Sepertimana yg semua tahu, lecithin ni membantu memecahkan lemak dalam badan kita ni. Kalau lemak dah dipecahkan, dengan bantuan Herblax, maka kita boleh la nak buang lemak yg berlebihan tu dengan mudah. Kalau ada masalah sembelit atau masalah susah membuang, amik set ni memang berbaloi!!


Set Buang Lemak



Ni satu lagi set untuk buang lemak. Fungsi lecithin untuk pecahkan lemak dan alfalfa pulak untuk detoks. Sama macam set detoks tadi cuma set ni bolehla diambil oleh ibu2 yg menyusukan anak. Sebabnya sambil detoks, alfalfa membantu untuk menghasilkan susu jugak. Jangan lupa konsep demand & supply sama tau!!


Ok, apa tunggu lagi? Jom beraya dengan Shaklee. Sambil melaram dengan baju raya, kita makan suplemen sekali. Baru kuat & sihat!! Boleh la nak beraya sampai lewat malam. Hehe.


PM/Call/SMS/WhatsApp 016.331.4797 ok!!

Nak beli sendiri? Boleh je. Klik link kat bawah ni dan terus beli dari Shaklee. =)



Regards,

Marina, Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independant Distributor =)

No comments:

Post a Comment