Monday, 9 June 2014

Saya pengedar Shaklee anda ke seluruh Malaysia!!





Hai korang. Saje nak bgtau. Kalau nak beli produk Shaklee bole aje roger saya. Sama ada nak COD - cash on delivery mahu pun nak minta saya pos.

Cuma saya nak mintak tolong. Kalau nak COD biar la betul2 nak COD. Ini tidak. Janji nak COD tapi tunggu punya tunggu tak kunjung tiba. Tapi takpela. Adat berniaga. Bila jadi begini bukan rezeki kita. =)

Dan kalau COD, kadang2 untuk produk yg mahal memang saya akan minta deposit. Kalau gitu bukan la cash on delivery kan? Kih kih. Name it what u want to name it. Sebab saya beri contoh ye. Ada yg order Vivix. Vivix ni mahal. RM400++ retail price. Dan saya cakap benar yg saya takkan simpan benda mahal sebagai stok di rumah. Sebab barang baik macam ni kalau ada kat rumah saya selalunya takkan selamat dan takkan lama. Sebab saya risau end up, saya yg makan. Haha. Dan benda mahal mestila saya nak secure sikit. Bagi deposit sikit pon takpe. Sekurang2nya kalau saya tunggu customer yg nak COD tu takdela terasa sangat kalau tiba2 tak kunjung tiba. Huhu. 

Ape la meroyan. Tak elok kan. Memang tak elok. Tapi semua ni kena bgtau jugak la. Give n take. Insya Allah segalanya baik. =)

Kalau nak COD boleh. Area Kuala Selangor, Sg Buloh dan Ipoh. Kalau nak post lagi boleh. Berat macam mana pon harga pos nya adalah flat rate RM10. Dan kalau beli lagi banyak mungkin dapat free postage. Hehe.

So saya, Marina Abdul Rahman, bukan sekadar pengedar Shaklee di Ipoh, Kuala Selangor dan Sg Buloh. Tapi hakikatnya saya pengedar anda ke seluruh pelusuk dunia. Hehe.

Kalau nak cuba produk Shaklee meh roger saya. Siap consultation & tips kesihatan. Itu bezanya kami dan orang lain.

PM/Call/SMS/WhatsApp 016.331.4797 ok!!




Regards,
Marina, Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independant Distributor =)

No comments:

Post a Comment