Monday, 19 May 2014

Shaklee pilihan selebriti

Cite arini simple je. Saje nak share yg shaklee ni sebenanye pilihan selebriti jugak. Jom tengok sape selebritinya tu.


Yes, benar bagai dikata. Selebriti pilihan tu adalah Rita Rudaini. Siap amik vivix lagi tau. Memang tabik springgg!!!

Nways bukannya nak cite yg hanya mereka yg selebriti ni je yg boleh dan mampu makan shaklee. Ramai yg dok ceruk kampung seluruh malaysia masih pengguna tegar shaklee cuma dek kerana kita ni bukan selebriti kan. Maka org tak amik port sangat. Hehe.

Takpe. Kita amik contoh yg baik. Contoh mcm Rita Rudaini ni yg mmg jaga kesihatan & kecantikan dari dalam. Bila dalam sihat dan cantik maka luar pon cantik sama.

Nak cuba macam kak rita ni?

PM / CALL / SMS / WHATSAPP 016.331.4797 sekarang ok!


Regards,
Marina, Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independant Distributor :)


No comments:

Post a Comment