Friday, 14 March 2014

Resepi ESP Shaklee

Ada macam2 cara untuk kita bancuh ESP. Semua orang ada benda dan rasa yg diorg suka kan? Maka nak bancuh ESP pon ada jugak variasinya. Ada yg suka minum dengan Milo, ada yg suka minum dengan orange juice dan ada yg suka minum camtu je.

Pendek kata, asalkan tak dibancuh dengan air panas dan tak dibancuh lebih dari dosage yg dianjurkan oleh Shaklee, maka kita boleh minum ESP ikut citarasa kita sendiri.

Namun untuk memudahkan mereka yg ada beli ESP sempena promosi bulan ni, meh kita tengok variasi bancuh ESP ni. =)



Dah buat gamba ni baru perasan tulisan tak berapa nak clear. Mintak ampun beribu ampun. Tapi still boleh baca kan? Hehe.

Ok, ni antara variasi cara nak bancuh ESP. Ingat tau. Kalau bancuh ESP jangan bancuh dengan air panas, jangan bancuh dengan air yg berkafein atau air gas. Nanti rosakla struktur protein dalam ESP tu. Masa proses ESP ni pon dah diproses dengan suhu rendah untuk kekalkan kualitinya. Jangan kita yg menyebabkan apa yg elok tu jadi kurang elok plak. Hehe.

Ok promo ESP beli 6 free 1 masih berlangsung. Kalau nak jadikan stok memang sesuai sangat sebab promo ESP ni boleh kata 2 tahun sekali. Tahun lepas takde tau promo ESP ni. Hehe.

PM/Call/SMS/WhatsApp 016.331.4797 untuk cuba mana2 produk Shaklee ok!!


Regards,

Marina, Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independant Distributor =)

No comments:

Post a Comment