Wednesday, 12 March 2014

Pengedar Shaklee di Sungai Buloh, Subang, Shah Alam, Kuala Selangor, Sabak Bernam & Ipoh

Assalamualaikum dan helloooo kepada semua.

Saja nak bagitahu yg saya ni pengedar Shaklee di Sungai Buloh, Subang, Kuala Selangor, Sabak Bernam & Ipoh. Kalau nak cash on delivery untuk tempat2 ni boleh la hubungi saya.

Tapi tak bermakna saya ni tak boleh nak entertain customer dari seluruh Malaysia pulak. Boleh aje. Kita kan berada di zaman serba canggih. Mana2 tempat pon boleh diusahakan.

Kalau nak tanya pasal bisnes Shaklee pon sangat la dialu2kan. Boleh buat appointment nak jumpe kat mana2 atau boleh sms, call, whatsapp atau apa cara sekalipun.

Kalau korang semua nak tau, saya bermula sebagai pengguna Shaklee jugak. Lepas bersalinkan anak, saya sibuk cari set penyusuan Shaklee. Bukan saya tak tahu nak banyakkan susu ni kena pantau konsep demand and supply. Tapi sebenarnya saya cari suplemen pon untuk tambahkan kualiti kesihatan. Nama pon suplemen kan. Makanan tambahan. =)

Jom tengok journey saya sepanjang menggunakan Shaklee. Testimoni sendiri ni. =)


Dulu masa mengandung muka tak berseri langsung. Kusam. Lepas bersalin, mungkin jugak sebab hepi ada anak, muka berseri2. Hehe.


Gambar sebelah kiri masa 3 bulan lepas melahirkan anak. Yang sebelah kanan 4 bulan lepas melahirkan anak. Bulat kan??


Yang belah kiri ni gambar 7 bulan selepas melahirkan anak. Yang sebelah kanan 10 bulan selepas bersalin. Ada improvement kan? =)


Yang ni gambar latest. Bulan Februari 2014. Hehe. Bangga ibu dapat kurangkan inci sambil sihat. =)


Selain daripada set kurus, set menyusu dengan set kulit, ni satu lagi improvement yg saya cukup puas hati. Kurang eczema sebab guna krim herbal blend. =)


So tu dia sedikit sebanyak improvement dalam diri selepas gunakan Shaklee. Nak cantik, nak kurus, nak sihat bukannya senang. Bukan dalam masa sehari dua. Sama juga kalau nak sakit. Bukan ambil masa sehari dua je. Amalan penjagaan kesihatan kita ni kena ambil kisah sikit. Sebab apa yg kita makan akan tunjukkan kita bagaimana.

Kesihatan la yg paling utama. Kalau x sihat apa pon x boleh buat tau. Biar cantik dan sihat tu seiring. Baru puas hati.

Shaklee berjaya bantu saya capai tahap kesihatan dan kualiti kesihatan yg saya mahu. Korang tak nak cuba sekali ke? =)

Kalau nak cuba produk Shaklee bole la roger saya k. COD bole, pos pon bole. Apa saje untuk pelanggan tersayang.

PM/Call/SMS/WhatsApp 016.331.4797 untuk tempah produk Shaklee korang sekarang k!!


Regards,

Marina, Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independant Distributor. =)



No comments:

Post a Comment