Monday, 17 March 2014

Herbal Blend dah kembali!!

Semalam dapat mesej dari Encik Shaklee. Dia beritahu yg Herbal Blend krim serbaguna ni dah ada stok. Wah. Seronokla nampaknya. Mana tidaknya, nama pon multi purpose cream kan.

Macam mana rupa herbal blend ni??



Ni la dia herbal blend pujaan ramai. Ramai yg suka herbal blend cream ni sebab krim ni bukan sekadar untuk kulit kering je. Malah boleh dijadikan losyen harian. Contoh kalau tumit kaki kasar kan, kalau pakai secara berterusan, jadi lembut je. Betul. Kalau ruam lampin ke, ekzema ke, kalau pakai ni Insya Allah boleh lembutkan balik kulit yg gatal dan kering.

Antara kebaikan herbal blend ni plak:
  • Melembutkan kulit yg kasar
  • Sesuai untuk masalah tumit pecah dan merekah
  • Sesuai untuk masalah alergik, gatal2 dan ekzema
  • Menghilangkan parut seperti chicken pox atau cacar air
  • Menghilangkan ruam pada kulit bayi
  • Memberi kelegaan semasa ketidakselesaan akibat demam
  • Digunakan sebagai losyen harian

Itu antara kebaikan herbal blend ni la. Take note yg herbal blend ada menthol dalamnya. Maka memang akan sejuk sikit kalau mula2 sapu tu. Tapi lama2 memang ok je. Tak berminyak langsung tau. Memang best sangat.

Nak tengok testimoni?

Layan...












Testimoni sendiri plak?

Dulu kering sangat. Bukan setakat kat bibir je. Sampai ke keliling mulut. Tengok sampai lebam dan hitam. Sakitnya jangan cakapla. Huhu. Tuhan je yg tau. Tapi jangan ingat saya sapu herbal blend kat bibir plak. Hehe. Saya sapu kat keliling mulut je. Bibir saya sapu minyak kelapa dara tau!!


Ok tu dia sedikit sebanyak pasal herbal blend ni. Maklumla herbal blend ni pon produk laku keras. Mesti habis cepat kalau dah ada stok. Harga pon tak mahal kan. Bawah RM30 je. Sebab tu orang berebut beli. =)

Nak cuba?

PM/Call/SMS/WhatsApp 016.331.4797 ok!!!


Regards,

Marina, Ibu Zidane
Your Trusted Shaklee Independant Distributor =)







No comments:

Post a Comment