Wednesday, 1 January 2014

Selamat Tahun Baru 2014!!




Waaahhhh. Cepat betul masa berlalu kan. Sekejapan je dah masuk tahun 2014. Huhu.

Kalau dikenang2, banyak la cerita manis, pahit, suka, duka yg ada sepanjang tahun 2013 ni. Yang pasti kita belajar dari segala benda.

Selamat datang tahun 2014.

Semoga dengan tahun baru ni makin khusyuk solat kita, makin tertutp aurat kita, makin banyak amal ibadah kita.

Bertambahnya usia bermaksud bertambah dekatlah kita dengan Tuhan kita. =)

Tahun ni ada senarai to do lists yg saya kena laksanakan. Antara lain, nak majukan restoran kami suami isteri. Dan nak dapatkan adik perempuan untuk Muslim Wajdi Zidane. Haha.

Semoga tahun ni saya berjaya naik rank shaklee lagi. Saya mahu naik jadi Master Coordinator Shaklee pada Disember 2014 ni. Supaya dapat saya berhenti kerja, duduk dekat dengan suami dan keluarga dan jaga anak bersama. Supaya dapat saya jadi suri rumah sepenuh masa, mendidik anak saya sendiri dengan 2 tangan saya sepanjang masa. Besarnya impian saya. =)

Semoga Rumahapi mendapat profit yg cukup untuk menyara dan membayar liabiliti kami sekeluarga. Supaya dapat saya berhenti kerja dan jadi suri rumahtangga sepenuh masa. 

Semoga tahun ni saya istiqamah dan takkan pandang ke belakang lagi. Istiqamah dalam semua perkara. Baik dalam ketaatan kepada agama, dalam meniaga pon sama.

Nak belek balik Vision Board saya la. Haha.


Oh ye, gambar beetles tu tukar jadi Hyundai Veloster. Haha.

Kepada mereka yg ada impian nak jadi WAHM satu hari nanti, meh PM saya. Saya ada cara untuk kita sama2 berjaya dalam Shaklee dan bina empayar kita sendiri. Bukan susah pon. Nak dengan tak nak je. Saya hanya nakkan telinga untuk mendengar dan sekeping hati yg cekal untuk sama2 berjaya.

So PM sekarang. PM/Call/SMS/WhatsApp 0163314797 untuk tahu macam mana!

Regards,

Marina, Ibu Zidane. =)


No comments:

Post a Comment