Monday, 16 December 2013

Nutriferon Shaklee terbaik!

Sekarang musim demam. Betul. Bila saya balik Ipoh, satu famili saya demam. Dari ayah, mak sampai ke adik. Maklumla cuaca sekarang kan kejap hujan kejap panas terik. Kalau sistem imun badan lemah memang senang kena jangkitan.

Saya ada cara saya sendiri untuk kuatkan sistem imun badan. Aritu masa musim awal banjir tu walaupun rumah saya tak kena banjir, tapi disebabkan cuaca tak menentu memang nak terjadi jugak demam tu. Tapi saya kan ibu zidane. Super ibu untuk zidane. Maka cepatla saya bertindak. Sebelum jadi melarat dan satu rumah terkena segala macam virus, baik la dicegah kan.

Nutriferon Shaklee

Kalau korang semua nak tau interferon buat julung kalinya ditemui oleh Dr. Yasuhiko Kojima dari University Tokyo pada tahun 1954. Lepas pelbagai kajian selama lebih 40 tahun, dan selepas buat semakan semula ke atas beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yg berlainan, Dr Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi di dunia yg dinamakan Nutriferon.

Nutriferon ni formula eksklusif dan dah dipaten oleh Shaklee dan tidak dijual di kedai-kedai biasa. Kata patented kan. Copyright disitu. Pandai Shaklee. Haha.

Apa manfaat Nutriferon ni?

  • Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari. Satu-satunya interferon semulajadi. Kajian mendapati, interferon mampu merangsang dan mempertingkat secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh T-Cells, B-Cells dan makrofag.
  • Melawan kanser & tumor. Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yg merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain daripada tu, ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.
  • Melindungi dari influenza. 
  • Meringankan stress dan kelesuan.
  • Melambatkan penuaan.
  • Mengurangkan infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B&C.
  • Mengurangkan masalah ketika menopaus.
  • Mengurangkan simptom yg terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin masa PMS.

Cakap banyak pasal nutriferon pon tak guna kan. Sebab ramai yg lagi suka tengok 'result' daripada ceramah free saya. Hehe. Tapi saya ingatkan, kalau nak ambil suplemen, jangan sekadar dengar cakap orang. Kalau boleh buat research sikit. Kan nak sihat? Kenala ada effort sket untuk buat research n baca pape yg patut. Jangan bersandarkan dengan apa org cakap 100%. Bahaya tu tau!










See. Bagus kan? Kalau nak lagi elok, ambik sekali dengan Sustained Release Vita C Shaklee. Memang kalau selesema cepat je keringnya. 

Macam saya aritu hampir selesema teruk. Tapi tiap ari saya amik nutriferon dengan vita c. Alhamdulillah, cepat kebahnya. Anak pulak kalau dan namanya menyusu dengan kita memang akan terkena sama. So saya makan untuk manfaat kami 2 beranak. Orang lain selesema berminggu2. Selesema kan bukan senang nak baik. Tapi kami tak sampai seminggu dah ok. Dengan izin Allah jugak. Hehe.

Tengok ni haa kebaikan Sustained Release Vita C Shaklee ni. Kalau nak tau lebih lanjut pasal vita c boleh ke sini. Saya ada cerita pasal Vita C yg meletops ni. Hik hik. Tahan 6 bulan hoi. Sape tak nak jimat? 







Ok, pape roger saya ok. Saya siapkan HARGA ISTIMEWA & TAWARAN HEBAT untuk korang semua. Oh ye, jangan lupa saya takkan tinggalkan customer kesayangan saya tanpa KONSULTASI PERCUMA. Mestila ada kan? Kalau takde, jenuhla nak tanya sana sini. Melainkan kalau korang sendiri yg tak nak dengar nasihat. Tu saya tak boleh buat apa. Hehe.

Ok, 0163314797 ini nombor saya ok!


Regards,

Marina, Ibu Zidane =)

No comments:

Post a Comment