Saturday, 9 November 2013

ESP Shaklee terbaik!



Ni lah dia ESP yg diperkatakan sangat tu. Memang betul ESP ni hot stuff kat Shaklee ni. Ibu hamil, ibu dalam pantang, ibu menyusukan, orang yg nak diet, yg sakit gastrik, yg nak sihat dan tambah tenaga, nak kulit, kuku, rambut cantik, semua boleh ambik ESP Shaklee. Kira macam banyak la manfaatnya.

ESP diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikan yg sangat komprehensif dan memiliki kualiti protein yg tinggi yg pernah dihasilkan. Kalo korang semua nak tau, kacang soya yg Shaklee gunakan bukan sebarangan. Kacang soya yg digunakan oleh Shaklee hanya terdiri daripada non-GMO (non-Genetically Modified Organism) yg diproses pada kadar suhu yg rendah. Setiap 850g (1 tin ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama. 

ESP Shaklee ni satu2 nya produk di pasaran yg menjamin penyediaan 9 asid amino penting yg tak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Sesuai untuk semua peringkat umur - tua dan muda. Kalo korang semua nak tau lagi, kandungan Glisemik (G.I) dalam ESP ni rendah, iaitu 38. Jadi penghidap kencing manis pon sesuai consume ESP.

Satu hidangan ESP Shaklee bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu. ESP ni jugak rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Antara manfaat utama ESP Shaklee:

  • Awet muda - Asid amino penting untuk bina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain2. Pengambilan yg kerap adalah kunci kepada awet muda.
  • Baik untuk hormon - Kacang soya adalah satu2nya tumbuhan kaya dengan isoflavones, fungsinya sama dengan hormon wanita. Membantu menurunkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
  • Baik untuk prostat - Genistein yg terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukar sel DNA kepada sel kanser. Sangat baik untuk pemuihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.
  • Kulit remaja - Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, ejen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepat sembuh luka dan mengurangkan kesan parut.
  • Pembekal tenaga - membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.
  • Memperbaiki pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, memperbaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
  • Membaiki memori - Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.

Jom tengok testimoni ESP yg gempak habis ni!!














Seronok ke tak tengok resultnye? Seronok kan. Meh saya kongsi pengalaman sendiri. Tengok gamba saya pulak ye.


Comei dak kak ton? Haha. Masa mengandung, kemain lagi muka. Takde seri langsung. Sekarang tidak lagi.Tengok gambo dengan anak. Risau org ingat adik je. =P


Tengok lengan saya. Wah, boleh tahan kan? Lama2 lemak bertukar menjadi otot. Maka saya dapat inch loss seperti gambar di sebelah kanan. Seronoknya tuhan je yg tau. Ingat senang nak dapat badan sebelum mengandung? Perut pon xdela buncit. Yg tu penangan Omega Guard. Kombinasi semua menjadikan saya sekarang.


Ok2. Kalau rasa nak try boleh roger k. Call/SMS/PM/WhatsApp 0163314797 untuk tahu macam mana ye. Dah tentu saya bagi HARGA HEBAT, TAWARAN ISTIMEWA & KONSULTASI PERCUMA!! Boleh jugak saya kongsi resepi ESP dengan korang semua!


Regards, 

Marina, Ibu Zidane =)






No comments:

Post a Comment