Tuesday, 25 June 2013

Advanced Joint Health Tablet untuk ayah!





Hadiah untuk ayah.

Ayah saya lahir tahun 1937. Jadi anda kira sendiri berapa umur ayah saya. Namun sampai hari ini, ayah masih bekerja. Ada 2 orang adik saya yg masih belajar di universiti. Ayah cakap, ayah takkan berhenti bekerja selagi anak2 ayah masih belajar. Yg seronoknya, ayah saya tiada majikan. Maka, ada ketika ayah lelah, ayah boleh cuti bila2 masa. 

Setiap bulan saya akan berikan ayah saya Advanced Joint Health Tablet ini. Apalah sangat harga AJHT ni kalau nak dibandingkan dengan segala pengorbanan dalam membesarkan kami adik beradik. Biar tak dapat memicit bahu ayah untuk hilangkan lelah, saya sampaikan AJHT ini untuk legakan sendi ayah.

Sebab tu saya nak kongsi dengan anda semua. Sudahkan anda legakan ibu ayah anda hari ini? Kalau belum, tanya saya BAGAIMANA. Sementara mereka masih ada. Apa kata beri khidmat terbaik untuk mereka.



Ok, ni ayah saya. Yang paling kanan tu. Walau janggutnya putih tapi nampak macam umur 50-an kan? Tapi memang ayah saya harus dipuji. Ayah rajin amalkan supplemen di samping kuat bekerja. Sebab tu ayah kekal sihat. Alhamdulillah. Semoga ayah terus sihat di sisi mak saya! =)




Ok, ni antara kelebihan AJHT ni. 


Jadi tuan/puan/adik/abang/kakak. Tanya diri anda. Cukup sihatkah ayah anda? Kalau anda boleh berhabis banyak ringgit untuk pakaian dan makanan anda sendiri kenapa tak hadiahkan sesuatu yang baik sementara ayah anda masih ada? Jangan sampai terlambat!


Call/SMS/PM/WhatsApp 0163314797 untuk keterangan lanjut dan nikmati harga ISTIMEWA dan konsultasi PERCUMA!! 



Regards,

Marina, Ibu Zidane =)

No comments:

Post a Comment