Monday, 4 February 2013

Saya suka Omega Guard!


Sebut pasal minyak ikan, dulu masa kecik saya suke cucuk kapsul minyak ikan yg ayah suruh saya makan. Maklumla, xsuke makan ubat. Tapi skrg tidak lagi. Itu bezanya saya dulu dan skrg. Lagi satu perbezaan, dulu ayah belikan minyak ikan. Skrg, saya beli sendiri. =P

Anyway, saya pasti ramai yg makan minyak ikan ni. Sama ke semua minyak ikan ni? Dulu saya ingat sama je. Tapi skrg baru saya tau yg minyak ikan Shaklee a.k.a Omega Guard banyak keistimewaannya.


Kenapa kita kena pilih Omega Guard Shaklee:

  • Minyak ikan terbaik di dunia.
Bukan nak self-proclaimed. Tp setiap satu vitamin yg Shaklee keluarkan haruslah berserta kajian yg   menyeluruh. Omega Guard Shaklee ni diestrak dari ikan laut air sejuk di perairan Jepun. Bukan daripada hati ikan sepertimana produk omega lain di pasaran. Omega Guard ni  adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan dan merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yg mengandungi rangkaian spektrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 termasuk EPA, DHA, ALA etc. Dan ya, satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 950mg asid lemak Omega-3 EPA dan HDA.

  • Cara penghasilan Omega Guard adalah menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini - berbeza daripada pengusaha produk Omega yg lain yg menggunakan kaedah penyulingan tekanan yg akan memusnahkan sesetengah nutrien + tak dapat menapis kandungan logam yg membahayakan kesihatan


Ramai yg tahu yg asid lemak Omega 3 ni penting NAMUN tak ramai yg tahu yg Omega 3 ni tak dapat dihasilkan oleh badan kita. Maksudnya kita kena dapatkan Omega 3 ni daripada apa yg kita makan.


Kebaikan Omega Guard:

  • Mencegah penyakit saluran darah & strok
  • Membantu tumbesaran & perkembangan otak janin & membantu perkembangan memori, memelihara penglihatan & pendengaran serta mencegah migrain
  • Meningkatkan sistem imun & menyihatkan paru-paru
  • Menentang kanser
  • Memelihara fungsi-fungsi sendi
  • Mencegah insomnia & membantu mengurangkan tekanan.
  • Membantu pembakaran lemak


Ada banyak lagi kebaikan Omega Guard yg boleh kita dapat. Pendek kata, kepada sesiapa yg pentingkan kesihatan yg optimum, Omega Guard ni memang cukup sesuai untuk diambil. Ramai yg lebih mementingkan penampilan dan kecantikan daripada menjaga kesihatan. Saya mengaku saya sendiri mula consume Omega Guard ni sebab nak kuruskan badan. See.. =P Memandangkan saya menyusukan Zidane, saya juga berharap yg Zidane akan turut mendapat manfaat daripada apa yg saya makan. Tapi sebenarnya, bila badan sihat secara tak langsung kita akan nampak cantik! Satu bonus kan! Jom sihat luar dan dalam! =)






Dapatkan Omega Guard anda sekarang!

Call/SMS/WhatsApp: 0163314797
PM saya untuk dapatkan harga istimewa!


Regards,
Marina, ibu Zidane =)


         

No comments:

Post a Comment